یزدفردا: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی یزد از میزبانی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات در محصولات صنعت نساجی و پوشاک خبر داد.

به گزارش یزدفردا: «احمد قافی» در خصوص جزئیات برگزاری این نمایشگاه گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک با بیش از ۱۲۰ غرفه و شرکت کننده معتبر و دانش بنیان در شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد برپا خواهد شد.

قافی افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۱۱ اردیبهشت به مدت چهار روز با حضور شرکت هایی از کشورهای چین، ترکیه و هند و همچنین از استان های تهران، مشهد، البرز، فارس، اصفهان، هرمزگان، مرکزی، قم، آذربایجان شرقی و یزد برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه نساجی را تبادل اطلاعات جهت برقراری مراودات تجاری شرکت های داخلی و خارجی، مقایسه صنعت نساجی کشور با آخرین دستاوردهای صنعت نساجی جهان، معرفی محصولات جدید و فناورانه دانست و گفت: این نمایشگاه در ۲ سالن در فضایی به وسعت ۸ هزارمتر مربع برگزار می شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد در پایان افزود: کارگاه های آموزشی پارچه شناسی، روانشناسی مد و عوامل موثر بر آن، آشنایی با نرم افزار مارولوس و Clo3d و آموزش نرم افزار جمینی در سالن همایش نمایشگاه برگزار می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه صنعت نساجی ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان می‌باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا